freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

با یک هفته تاخیر و در تیراژ بالا

 

 

آلبوم «حالیا» اولین آلبوم گروه «آوای زمین» با موسیقی تلفیقی هندی – ایرانی و با حضور بزرگان موسیقی هند منتشر شد.این آلبوم که برای اولین بار در آن استفاده ای جالب و پر هیجان از موسیقی بومی و محلی هند را شاهد هستیم، جزو معدود آثاری ست که بدون کوچکترین تبلیغات و تنها با اتکا به پیشینه درخشان اعضای آن در موسیقی هند و ایران منتشر شده است.

وحید آیریان یکی از خواننده های گروه «آوای زمین» درباره این آلبوم گفت: «زمان و وسواس زیادی را برای تولید این آلبوم گذاشته ایم و به موفقیت اش بسیار خوش بین هستیم.»

این خواننده همچنین درباره چگونگی ارتباط برقرار کردن دوستداران موسیقی ایرانی با این سبک خاص گفت : « این سبک قبلا در ایران توسط بزرگانی چون «فرمان فتحعلیان» شناسانده شده و مشخصا طرفداران خود را پیدا کرده. بنابراین دغدغه ای به عنوان جا انداختن این سبک نداریم ولی به هر حال این آلبوم آلبومی برای سلیقه خاص پسند موسیقی کشور است و قطعا با یک دور گوش کردن به این آلبوم می شود به خوبی درباره تاثیر گذاری آن بر روح و روان آدمها سخن به میان آورد. »

اجرای برنامه با حضور افتخاری استاد «جلال ذوالفنون» در اسفندماه سال 89 در تالار وحدت، حضور در بخش بین الملل بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و اجرای برنامه در جشن جهانی نوروز سال 90 از جمله فعالیت های این گروه در سالهای اخیر است. «وحید آیریان» و «پاون نایک» خوانندگان ابن آلبوم 8 قطعه ای هستند که «رامداز دشپانده» (نوازنده سرشناس طبلا که سابقه همکاری با شهرام ناظری نیز در کارنامه اش به چشم می خورد) ، «مجتبی کلانتری» ، «ژوبین کلهر»، «ویواک ساموئل» (نوازنده شاخص اسلاید گیتار که در هندوستان به «پنجه طلایی» دارد) نوازنده های آن را تشکیل می دهند. در «حالیا» از اشعار بزرگانی چون حافظ، مولانا، اقبال لاهوری، سعدی و حسین منزوی استفاده شده و وظیفه تنظیم و آهنگسازی آن را نیز و وحید آیریان و مجنبی کلانتری خرمی بر عهده داشته اند. شرکت «آوای سرزمین مهر» وظیفه تولید این آلبوم را برعهده داشته و موسسه «آوای باربد» هم آنرا در بازار پخش کرده است.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1588
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1589
بازدید ماه : 3767
بازدید کل : 106491
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket